Cacke Posted October 15, 2016 Share Posted October 15, 2016 Jag använder mest min tysta mobil för att skriva mail och surfa med. Finns det någon app i playbutiken som kan generera användarnamn och lösenord samt spara rätt till rätt sida eller forum för de går inte att ha ett och samma till alla. Android Samsung Tab 3 är min tablett och telefon. Appen bör vara gratis helst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted October 16, 2016 Share Posted October 16, 2016 KeePass är i grunden ett PC-program för att hantera användarnamn och lösenord, inkl. att generera nya lösenord, och sen finns det ett antal porteringar av det programmet till Android. Jag har inte prövat dem och vet därför inte hur bra de fungerar men du kan ju göra det: http://keepass.info/download.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cacke Posted October 16, 2016 Author Share Posted October 16, 2016 Tack, jag ska prova de. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts