Gå till innehåll

Recommended Posts

Hej, behöver hjälp att förstå följande. Skriver in www.hotmail.com. Varför kommer jag då till sidan för Outlook ??

OCH när jag då försöker komma in på Outlook sidan ska man skriva in språk och tidzon, MEN när jag så klart gör det, och klickar på spara och gå vidare, så tjatas om att fylla i önskad tidszon.

Spelar ingen roll hur många gånger jag gör detta, moment 22. Kommer inte vidare.

Jag vill alltså in på en e-mailadress .... hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan det vara så att eftersom microsoft har köpt hotmail och om man inte har en fullständig hotmailadress kommer man till en inloggningssida och där får man välja.. och som förvalt alternativ är outlook.com som är den nya adressen istället för hotmail..

Är det luddigt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja du Venoms, problemet är ju att man inte kommer vidare då Outlook inte accepterar att man snällt väljer sin tidszon utan nollar den och kräver att man ska fylla i sin zon. :-( ... som den inte accepterar - och ingen annan zon heller för den delen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, tack. Jag använder heller ingen av dom - har Gmail. skulle försöka hjälpa en väninna ....

TESTADE just, fungerar exakt på samma sätt. Kommer inte vidare för sidan accepterar inte att jag skriver in tidszonen :-(

 

 

Redigerad av Sandstone50
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Cecilia, men tror inte det i detta fall. Testade din första länk JoWa, det är på den som jag inte kommer vidare.

Andra länken fungerade, men kom då automatiskt in på mitt Microsoftkonto :-(  den andra lika så... nåja, tror min väninna får lösa detta själv... Tack ändå..

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar finnas en del information kvar i webbläsaren som gäller ditt konto och då kan det krångla när man ska logga in på ett annat. Starta InPrivate-surfning (Internet Explorer), Nytt privat fönster (Firefox) eller vad nu motsvarande kallas i den webbläsare du använder för att vara säker på att inga cookies eller cachade internetfiler ligger kvar och stör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...