Cacke Posted November 30, 2016 Share Posted November 30, 2016 Ser alla om jag delat när jag markerar ett objekt och väljer dela tex till Google+?Jag tänkte spara inte dela med mig och sen göra en fabriksåterställning och sen ta tebax filerna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted November 30, 2016 Share Posted November 30, 2016 Om du delar offentligt på Google+ är det synligt för alla, men om du delar privat är det synligt endast för den du delar med. Men vad är det för filer du skall spara, och sedan ta tillbaka? Om du vill använda någon Google-tjänst, är det närmast Google Drive eller/och Google Foto som är användbara. Eller dra över filerna till en dator? Snabbt och privat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cacke Posted November 30, 2016 Author Share Posted November 30, 2016 Finns de någon guide för hur man delar privat så bara jag ser? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted November 30, 2016 Share Posted November 30, 2016 På Drive och Foto är filer/foton privata tills du väljer att dela dem med någon (eller med alla). Google+ är inte en tjänst att spara filer på, men visst går det att dela ett inlägg med sig själv… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cacke Posted December 17, 2016 Author Share Posted December 17, 2016 Nå när jag har gjort de delat till tex drive. Är de säkert att ta bort dom från plattan eller försvinner dom från drive också då för att dom är synkroniserade? Hur sparar man bokmärken från safari då de inte finns några menyer som i windows? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JoWa Posted December 19, 2016 Share Posted December 19, 2016 Om du inte tar bort filerna inifrån Drive-programmet bör de inte tas bort på servern. Safari vet jag inget om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts