NemesisZeRo Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 För ett tag sedan märkte jag att vissa menyer inte syns längre (se bild 1, där högerklickar jag på katalog ikonen, normalt kommer en meny upp..) Likadant i Firefox, när man klickar på nedladdningsikonen (bild 2) Där brukar normalt dina senaste nedladdningarna stå, om ni tittar på bild 3 syns det är muspekaren ändrat form till "klicka här" när jag fört den över där det borde ha stått om mina senaste nedladdningar, och det fungerar att klicka där, men inget syns.. Trodde jag kunde gamla hederliga Windows 7, men här står alla idéer stilla.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 Har du prövat med att göra en systemåterställning till en dag när det fungerade? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 Prova även att byta tema... sen återgå till det tema du använder nu. Kan hjälpa... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NemesisZeRo Posted January 4, 2017 Author Share Posted January 4, 2017 Har du prövat med att göra en systemåterställning till en dag när det fungerade? Har inte så långt tillbaka, så återställning är ute ur bilden.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NemesisZeRo Posted January 4, 2017 Author Share Posted January 4, 2017 Prova även att byta tema... sen återgå till det tema du använder nu. Kan hjälpa... Bra idé, tyvärr händer inget.. Har dock märkt är det är flera andra program som oxo har osynliga menyer.. börjar fundera på om något saknas i själva Windows.. något i registret kanske.. men när jag kör felsökning hittar den inget fel.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted January 6, 2017 Share Posted January 6, 2017 Har du kört systemfilsgranskaren SFC? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NemesisZeRo Posted January 6, 2017 Author Share Posted January 6, 2017 100% integritet.. så det är inte heller felet.... Måste ändå vara något med registret... ... Eller kanske skärmkortet..( som dock är uptodate ) Skickat från min SM-J500FN via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts