Hermle Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Hej. Mitt förbetalda Office 365 går ut om en månad, köpte ett år för 899 kr på Microsoft. Fast nu har jag köpt ett år på Komplett.se, var en drive häromdagen så jag betalade 489 kr med frakt, Känns ju onödigt att skicka en kod i en box, men det var ju ett väldigt bra pris så frakten kunde jag stå ut med då Frågan är alltså om jag ska vänta tills sista dagen innan jag förlänger eller läggs det på ett år automatiskt på det jag redan har betalt. Kan ju vänta en månad, men det borde väl vara smidigt att kunna förlänga i god tid så man inte glömmer av. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yvkmug Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Jag köpte Ett års förlängning som jag registrerade innan det gamla gått ut, varvid förlängningen börjar där den gamla slutar. Alltså ingen överlappning, utan man får full tid på båda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermle Posted April 13, 2017 Author Share Posted April 13, 2017 Tack, då förlänger jag imorgon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted April 14, 2017 Share Posted April 14, 2017 Jag betalar 90 spänn i månaden löpande... dras direkt från kontot. Har aldrig varit några som helst problem. Slipper tänka på att förnya osv... inget bindande, avslutar när jag vill. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts