alex_m Posted April 17, 2017 Share Posted April 17, 2017 Hej vet ni något bra addon / tillägg till firefox för att lättare kunna justera mjuk rullning, dvs hur snabbt samt sakta sidan ska scrolla ned respektive upp när man använder musens scrollhjul jag brukade använda ett tillägg som hette "smoothwheel" , vet inte om det finns kvar men hittar det inte. Scrollning fungerar ganska bra i firefox, men visst innehåll hänger inte med utan skärmen blir otydlig när jag scrollar på en del hemsidor. skall man skippa addons helt och enbart ställa in musens scroll som förr med "kontrollpanelen" hur mycket bör man ställa in att den skall scrolla isåfall. se bifogat bild mvh alex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted April 17, 2017 Share Posted April 17, 2017 (edited) 3 är standard och det är det som jag har, men annars är det ju bara att pröva vilket värde man själv tycker fungerar bäst. Tillägg: Se https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/yet-another-smooth-scrolling/ Edited April 17, 2017 by Cecilia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts