Tony Posted April 18, 2017 Share Posted April 18, 2017 Hej. Efter uppdatering av nya W 10 har min dator, en gång per dag, startat om, helt plötsligft. Gör en komplett omstart för att sen fungera helt normalt. Vad är detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted April 18, 2017 Share Posted April 18, 2017 Låter som ett fel Skickat från min F8331 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 Ingen felkod eller så? Skickat från min F8331 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted April 19, 2017 Author Share Posted April 19, 2017 Nej, tyvärr. det är exakt lika som när man startar om datorn. Slocknar, för att sen komma igång igen och fungerar perfekt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted April 19, 2017 Share Posted April 19, 2017 Kan vara en drivrutin eller något som spökar men jag hade faktiskt själv övervägt en ominstallation/ren installation för att få ordning på problemet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted April 20, 2017 Author Share Posted April 20, 2017 Tror jag hittade felet i går kväll, sent. Det var en drivrutin till Nvidia Geforce experience, som helt plötsligt själv "talade om" att det var något tel, och att jag skulle installera om drivrutinen. Det är gjort, och nu verkar det att fungera. Hoppas att det var det. Tack för hjälpen i alla fall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted April 20, 2017 Share Posted April 20, 2017 Hoppas det var drivrutinen. Det kan bli fel vid uppgraderingar... Skickat från min F8331 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts