Gå till innehåll

Helskärm i Edge?


thomcats

Recommended Posts

Trots alla uppdateringar i Windows 10, så har jag ännu inte sett till något, som indikerar att helskärmsläge är på gång i Edge. För mig är förutsättningen för att använda en webbläsare att jag kan slå upp den i helskärmsläge då och då via funktionsknappen F11 (eller någon annan knapp om tillverkarna hellre vill det). Jag använder således fortfarande IE 11 och Google Chrome, vilka båda kan handha helskärmsläget. Hade gärna velat använda Edge också, eftersom det är knutet till Windows 10, men utan helskärm så är det uteslutet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 månader senare...
4 timmar sedan, JoWa sade:

Var inne och tittade på min Edge, men där finns inte pilarna, som skall ge helskärm, vid sidan av Zoom-verktygen. Inte heller fungerar F11. Betyder det att jag ännu inte fått den uppdateringen? Hackes förslag ovan fungerar dock, men det hade ju varit enklare med endast F11-tangenten, som sagt. Kan jag ladda ned den aktuella uppdateringen någonstans manuellt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, JoWa sade:

Du behöver ha version 1709, som släpptes i oktober. Den skall du kunna få via Windows Update (Inställningar, Uppdatering och säkerhet).

Jag har inte fått update 1709 och prövar jag att söka, så finns inga uppdateringar att hämta just nu. Kan den laddas ned manuellt någonstans?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...