Gå till innehåll

Avslut


Manneman

Recommended Posts

Då så, kära medlemmar... då är det dags att gå vidare!

 

Trots att jag haft väldigt roligt så väljer jag nu att lämna mitt uppdrag som moderator. Dags att gå vidare med i livet! Jag byter karriär och det innebär verkligen en helomvändning vad gäller både arbetsuppgifter och arbetstid. Samtidigt har mitt intresse för datorer ändrats de senaste åren och sedan i somras har jag helt lämnat Windows bakom mig. Från början var det inte frivilligt men med tiden blev det praktiska dagliga användandet annorlunda för mig och det smittade av sig även på hemmafronten. Då kan jag inte längre försvara att sitta på ett annat system och moderera ett Windowsforum. Detta i kombination med nya utsikter för framtiden väljer jag att gå vidare.

 

Jag vill tacka Andreas Stenhall som gett mig chansen att agera moderator. Det har blivit många år nu, och jag har alltid alltid haft hans stöd i allt jag gjort härinne. Vi har förtrott varandra med en del, både gällande forumet men även privata angelägenheter... take care, my friend!

 Sen får vi ju inte glömma trollen! Jag är övertygad att ni lurar i andra skepnader härinne. Tack för en god match... jag vann! Later, dudes!
 

Till sist! Ett tack till Cecilia, Niklas, E-son, DAson och ALLA andra jag haft hjälp av genom åren! Utan Er hade det aldrig gått. 

 

Have a great life and take care!

Manneman/Magnus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...