Byvander Posted October 2, 2017 Share Posted October 2, 2017 Hej! Det är såhär att jag har nu skaffat ny router och tänkte då att jag skulle köra trådlöst via wifi och det vet jag att den stödjer... och kär då nu med nätverkskabel men när jag då kopplar ur nätverkskabeln så får jag bara rött kryss nere vid nätverk.... och ja, wifit är på.. kör de via min ipad och det funkar... och jag hittar inte wifi inställningen i windows 10 alls... bör finnas under nätverk och internet.. men hittar de inte alls... och ja, jag har kört trådlöst på denna dator tidigare och det har funkat... men de ska väl bara va att dra ur nätvverkskabeln så ska man väl kunna koppla upp sig via wifi.. men de funkar inte... snälla, hjälp // Byvander Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yvkmug Posted October 2, 2017 Share Posted October 2, 2017 Prova Kontrollpanelen > Nätverk och Internet > Nätverks- och delningscenter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted October 2, 2017 Share Posted October 2, 2017 Fungerar det trådlösa nätverkskortet i Windows 10? Ser det bra ut i enhetshanteraren? Skickat från min F8331 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanseg Posted October 3, 2017 Share Posted October 3, 2017 (edited) Har du skrivit lösenordet för ditt Wi-Fi i datorn, det gör genom att klicka på nätverkssymbolen vid klockan, och sedan på ditt SSID och därefter skriver in lösenordet HANS Edited October 3, 2017 by Hanseg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts