Gå till innehåll

Uppdatera Edge


thomcats

Recommended Posts

Hej,

Ett par sajter jag besöker uppmanar mig att uppdatera browsern före den 30 juni då nya säkerhetsförhållanden tydligen skall börja gälla. Jag har då kollat Microsoft Edge och där visar det sig att jag har en föråldrad version av denna och att en ny version är tillgänglig. Om jag ber datorn om uppdateringar manuellt, så säger den emellertid att jag är fullt uppdaterad och att inget mer finns att hämta. Har försökt finna en manuell uppdatering av Edge till den senaste versionen - 42.17134.1.0 - men den har jag inte kunna finna. Hur löser jag detta problem?

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Javisst! Du hade så rätt. Det skulle till en ny version. Och det här var ju en "monster-nedladdning". Microsoft säger hela tiden att de inte skall ge oss ett nytt Windows men den här nedladdningen kändes nästan som det var ett nytt program, så lång tid tog den och så många turer innan jag var tillbaka på det skrivbord jag vill ha.

Tack för påpekandet!

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...