.RIHTT Posted June 25, 2018 Report Share Posted June 25, 2018 Går inte skriva @ i Outlook Istället blir det blankt och man måste slå SPACE, vilket då istället manifesterar en ring, eller tecken för en slags punkt. Har googlat lite förutsättningslöst, standardtecken mm men det här är ju jättekonstigt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Britt T Posted June 25, 2018 Report Share Posted June 25, 2018 Hej! Prova att använda AltGr+@. När jag testade Ctrl+Alt+@ fick jag också en ring efter Space. Hoppas att det fungerar för dig! Britt T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
.RIHTT Posted June 25, 2018 Author Report Share Posted June 25, 2018 Tackar. Det fungerar -dock ska jag få återkomma om varför det blir så och om eventuell workaround då det är helt unikt för applikationen Outlook ( i andra program, texteditorer mfl fungerar vanliga ALT ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts