dj_Script Posted May 18, 2006 Share Posted May 18, 2006 hejsan har ett windows Home lisens men vill ha xp pro så jag tänkte: ??? jag har sett att det finns tex backuppreogramet och lite attnat som kan instalera senare efter man har insalerat home så då var min fråga skulle detta gå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanF Posted May 18, 2006 Share Posted May 18, 2006 Det är bara att stoppa in en XP pro cd och uppgradera men jag antar att det inte va det svaret du ville höra. Är det nån särskild anledning till att du behöver PRO? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted May 18, 2006 Author Share Posted May 18, 2006 haha nej asså kan man göra så ? ahaha h:P så simpelt så har jag laglig cd key? (mitt home key då) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanF Posted May 18, 2006 Share Posted May 18, 2006 Du måste ha en licens för pro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted May 18, 2006 Author Share Posted May 18, 2006 ah det va det ja inte hadde hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts