Gå till innehåll

Webbplatsen kan inte nås


haki08

Recommended Posts

Jag har bytt router till D Link 953-  och får nu detta meddelande  på några webbsidor jag vill surfa till.

myheritage.se och ancestry.se. Jag har inte fått felet på andra webbsidor.

Webbplatsen kan inte nås Anslutningen återställdes.

ERR_CONNECTION_RESET
 
-Jag har kollat runt en hel del men inte funnit på vad jag skall göra för att få det att funka. Det är samma fel på Chrome, Firefox och Edge.
Så något galet är det i routern. Någon som är kunnig på detta så skulle jag bli tacksam. 
 
 
 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är mystiskt tycker jag.

Med Pc 2,4 MHz bandet: Nu får jag åtkomst till ancestry.se utan att jag gjort något, allt ser ut att var OK.  På myheritage.se får jag också åtkomst men den saknar grafik, alltså bara plaintext. 
Med min mobil 2,4 MHz bandet fungerar det utmärkt via samma modem som pc:n, mobila nätverket avstängt, Tidigare fungerade det inte heller, bara med mobila nätverket.
Med min mobil 5 MHz bandet fungerar det utmärkt via samma modem som pc:n, mobila nätverket avstängt. Tidigare fungerade det inte heller, bara med mobila nätverket.
Med gamla modemet 2,4 MHz bandet är det OK med ancestry.se  inte myheritage.se där är det samma fel. Det låter som my myheritage.se har problem eller vad tror du. Kan du surfa in på myheritage.se via PC.n och se om du får samma problem som jag?

Mvh Hans

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, jag har prövat med Edge, Firefox, Chrome.

Denna sida funkar på Firefox, men inte på Edge eller Chrome.   https://www.myheritage.se/dna
Alla övriga sidor ser ut så här inga bilder med döda länkar. Alla tre browsrar fungerar på alla andra webbsidor jag använder.

Jag hade samma fel på www.ancestry.se men nu funkar det på alla tre.  

 
 
 
 

Vilka var de?

Deras berättelser

Få befogenhet.

Utforska dina förfäders liv och upptäck din släkts fascinerande historia.

 
 
 
 

Vem är du?

...och dina

Bli förvånad.

Avslöja ditt unika etniska ursprung och hitta nya släktingar med vårt enkla DNA-test.

 
Skapa mitt släktträd
Börja med Facebook
Börja med Google
 
eller
 
Sign up with Email
 Man  Kvinna
 
 
 
 
 
                     Födelseår                                                                         2005                                                                                                 2004                                                                                                 2003                                                                                                 2002                                                                                                 2001                                                                                                 2000                                                                                                 1999                                                                                                 1998                                                                                                 1997                                                                                                 1996                                                                                                 1995                                                                                                 1994                                                                                                 1993                                                                                                 1992                                                                                                 1991                                                                                                 1990                                                                                                 1989                                                                                                 1988                                                                                                 1987                                                                                                 1986                                                                                                 1985                                                                                                 1984                                                                                                 1983                                                                                                 1982                                                                                                 1981                                                                                                 1980                                                                                                 1979                                                                                                 1978                                                                                                 1977                                                                                                 1976                                                                                                 1975                                                                                                 1974                                                                                                 1973                                                                                                 1972                                                                                                 1971                                                                                                 1970                                                                                                 1969                                                                                                 1968                                                                                                 1967                                                                                                 1966                                                                                                 1965                                                                                                 1964                                                                                                 1963                                                                                                 1962                                                                                                 1961                                                                                                 1960                                                                                                 1959                                                                                                 1958                                                                                                 1957                                                                                                 1956                                                                                                 1955                                                                                                 1954                                                                                                 1953                                                                                                 1952                                                                                                 1951                                                                                                 1950                                                                                                 1949                                                                                                 1948                                                                                                 1947                                                                                                 1946                                                                                                 1945                                                                                                 1944                                                                                                 1943                                                                                                 1942                                                                                                 1941                                                                                                 1940                                                                                                 1939                                                                                                 1938                                                                                                 1937                                                                                                 1936                                                                                                 1935                                                                                                 1934                                                                                                 1933                                                                                                 1932                                                                                                 1931                                                                                                 1930                                                                                                 1929                                                                                                 1928                                                                                                 1927                                                                                                 1926                                                                                                 1925                                                                                                 1924                                                                                                 1923                                                                                                 1922                                                                                                 1921                                                                                                 1920                                                                                                 1919                                                                                                 1918                                                                                                 1917                                                                                                 1916                                                                                                 1915                                                                                                 1914                                                                                                 1913                                                                                                 1912                                                                                                 1911                                                                                                 1910                                                                                                 1909                                                                                                 1908                                                                                                 1907                                                                                                 1906                                                                                                 1905                                                                                                 1904                                                                                                 1903                                                                                                 1902                                                                                                 1901                                                                                                 1900                                                                                                 1899                                                                                                 1898                                                             
 
 
Min far
 
 
Min mor
 
 
Sökväg till GEDCOM-fil
En GEDCOM-fil är en standardmetod för att exportera ett släktträd från ett befintligt släktforskningsprogram.
Kom igång
 
 
 Genom att registrera dig, godkänner du Tjänstevillkor och Sekretesspolicy.
 
MyHeritage är privat och säker.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...