Gå till innehåll

Har ännu ej fått uppdatering 1809


thomcats

Recommended Posts

Hej,

Jag har ännu inte fått uppdatering 1809. Min version är fortfarande 1803 och den fungerar utan problem. Undrar dock om vi som ännu inte fått höstens uppdatering kommer att få den överhuvudtaget eller om vi istället kommer att få 2019s första uppdatering på en gång? Är det någon som vet? Tacksam för upplysningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan även hämta uppdateringen Här  :https://www.microsoft.com/sv-se/software-download/windows10

Klicka på Ladda ner verktyget nu. En liten exefil laddas ner. 

Du behöver en USB-sticka på minst 8 GB Plugga in USBn och starta den nedladdade filen och följ anvisningarna.

När detta är klart, leta upp setup.exe på stickan. Dubbelklicka på filen och uppdateringen startar.

Procedurerna ovan sköter sig i stort sett sig själva. 

Det finns även en del instruktioner på hämtningssidan ovan.

Redigerad av Djurhagen
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 timmar sedan, Djurhagen sade:

Du behöver en USB-sticka på minst 8 GB Plugga in USBn och starta den nedladdade filen och följ anvisningarna.

Nej, det behövs inte. Man kan med sagda verktyg ladda ned en iso-fil till valfri lagringsenhet, lämpligen en intern disk, och sedan öppna den och köra setup.exe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, JoWa sade:

Nej, det behövs inte. Man kan med sagda verktyg ladda ned en iso-fil till valfri lagringsenhet, lämpligen en intern disk, och sedan öppna den och köra setup.exe.

Tack så mycket! Det var bra att jag fick veta det, för jag har inte börjat ännu. Håller fortfarande på med mina backups.

 

Gott Nytt År!

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...