Gå till innehåll

Kan man stänga notiser om uppdatering?


Marion

Recommended Posts

5 timmar sedan, Marion sade:

Jodå, denna uppdatering är okej, men när 9.0 börjar knacka på min dörr måste jag stoppa den, då jag har en app som inte kommer fungera i 9.0

Då är det hög tid för utvecklarna av ditt program att sätta fart, om de inte vill tappa alla användare. Nian släpptes för ett drygt halvår sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej Jowa, så här är det, vi tar det från början. jag använder ACR recorder, som spelar in alla samtal. 
På 9.0 verkar det som de vill förbjuda all "recording", på mina vänner (som har 9.0) fungerar det inte längre riktigt.

ACR gör allt för att gå runt problemet, men den spelar bara in sin egna röst på 9.0 - tankar kring det? 

Redigerad av Marion
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja just det, jag valde inte å berätta varför jag inte ville ha in 9.0.
jag är nämligen inte intresserad av dina moraliska predikningar. Då det är egalt.
Jag lämna forumet för många år sedan pga just den biten, orkar inte med den sorten av kommentarer.

Men som företagare måste jag banda samtalen, för att gå genom allt som är överenskommet,
det är svårt att komma ihåg all information såsom 15-siffriga serienummer osv.. 
jag har inga fler frågor - tack för mej. Och tack för att du deltog.

Redigerad av Marion
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du på allvar att mitt problem med updates handlar om din moral över min programvara?
Som du ser avsluta med "tankar om det" - vilket givetvis berörde dilemmat om programvaran jag har problem med.
iom de morverkar detta. Dock loggas varenda fotsteg man tar idag; kameror google, FB, Cookies, myndigheter, företag, polis
som bandar alla telesamtal, idag, även detta forum.. osv..

Men att jag bandar för att hålla en kundservice - där gick din gräns. 

Redigerad av Andreas Stenhall
Redigerat för olämpligt innehåll.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...