Gå till innehåll

Urklippshanteraren


CGD

Recommended Posts

På den här sidan (https://pctidningen.se/datorutrustning/operativsystem/windows-10/windows-urklippshanterare-far-efterlangtad-uppdatering) läser jag att Urklippshanteraren har blivit förbättrad men jag kan då inte få det att fungera. Fliken som visa finns inte i min dator. Så varför inte?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

börja med klicka på förstoringsglaset och skriv urklipp börja med inställningar gör dom val du vill ha, där ser du även var programmet ligger under inställningar för Windows 10

 

HANS

Redigerad av Hanseg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag kan se så ska jag välja Inställningar - System - Urklipp och där ska jag aktivera Urklippshistorik. Men det finns ju inte! Under system har jag inte Urklipp.

Jag har Windows 10 Hemma Version 1803 OS-version 17134.648

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack.

Illa att jag inte såg det själv. Tog nog för givet att datorn skulle uppdatera sig själv. Men nu gjorde jag en sökning och fick därmed version 1809 och då fungerar urklipphanteraren så som beskrivs. Sedan kan man ju undra varför datorn inte uppdaterade sig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...