CGD Posted March 23, 2019 Report Share Posted March 23, 2019 Jag har som sagt en Xperia XA2. Den har ju en USB-C kontakt men kabeln som kommer med ser ju bara ut att vara en USB 2 typ. Kontaktens insida är svart och inte blå. Så med vilken fart kan en Xperia XA2 ladda ner, som i mitt fall musik. Vidare så skriver Sony i handboken hur viktigt det är att använda just den kabeln som kommer vid laddning men för mig är den en aningen kort. Så vilka problem kan jag få om jag köper en längre kabel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CallmeAl Posted April 7, 2019 Report Share Posted April 7, 2019 Svar: Nej den har inte USB 3 fart --> https://www.gsmarena.com/sony_xperia_xa2-8986.php Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CGD Posted August 19, 2019 Author Report Share Posted August 19, 2019 Tack för hjälpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts