Gå till innehåll

Tilläggen


CGD

Recommended Posts

Är det fler som blivit irriterade på att Tilläggen plötsligt blivit ogiltiga. Både Adblock Plus och Avast har blivit ogiltiga plus alla andra trevliga och ofta använda tillägg har nu slutat att fungera. Precis som om Mozilla inte tycker att datorn skulle krångla tillräckligt så därför hittar de på något som ställer till det rejält. Jag har inte varit riktigt uppmärksammad men med vilken version kom detta påfund att alla tillägg måste vara verifierade. Jag tänkte jag kunde ta bort Firefox och installera en version innan detta kom så får jag se om de tillägg jag använder kan bli verifierade i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta har hänt mig med att Adblock Plus har plötsligt slutat fungera och att den var inaktiverad fick ta bort den men fick inte installera om den för då fick jag ett felmeddelande.

Adblock Plus.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försökte med en annan annonsblockerare Ublock Origin det vart likadant som med Adblock Plus. Jag låter det vara och om det kommer en fix. Har andra webbläsare som funkar med Adblock Plus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...