Gå till innehåll

Dubbla flikar i Firefox nere i aktivitetsfältet


DAson

Recommended Posts

Vad jag menar så är det dubbla flikar i aktivitetsfältet som inte var förut innan buggfixen med tilläggs problemet igår. Så något är knas med den nya versionen som kom idag är det någon mer som har råkat ut för samma problem som jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ser ut som om bara jag har råkat ut för detta konstiga fenomen det är väl något som felar i mitt Firefox så jag låter det vara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försökte bifoga en bild då men nu är det löst först med Paint och sen Skärmklippverktyget. Iallafall så här ska det inte se ut så var det inte innan buggfixen kom då de strulade med certifikatet förr förra veckan. Det ser inte ut så på mina övriga datorer här hemma.

Dubbla flikar i Firefox.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Så där ser det inte ut på datorn med Windows 8.1 då är det en flik nere i aktivitetsfältet. Det är kanske någon ny funktion i Firefox.

 

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, gsb sade:

Ja, så där ser det ut för mig. Har två separata FF öppna med sex resp två flikar.

Förlåt för mitt förra inlägg, jag observerade inte att det var du och inte DAson som skrivit.

1 timme sedan, DAson sade:

Så där ser det inte ut på datorn med Windows 8.1 då är det en flik nere i aktivitetsfältet. Det är kanske någon ny funktion i Firefox.

 

För mig är det en funktion i Windows 10, åtminstone version 1809 för jag kommer inte ihåg hur det såg ut tidigare. Kolla hur det ser ut om du öppnar två fönster med Utforskaren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm skumt det har alltid varit en flik i Firefox i Windows 10 och inte 2 eller fler. Utforskaren är det 2 flikar som vanligt. Tack för svaret Cecilia och ha en trevlig eftermiddag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Nu är problemet löst fann i Inställningar> Förhandsgranska flikar i Windows aktivitetsfält den var ikryssad nu är den inte det så nu är det tillbaka till det normala.

Firefox.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...