Gå till innehåll

[LÖST]Ändra färg på aktivitetsfältet


Hanseg

Recommended Posts

Postad (redigerade)

När jag försöker ändra färg aktivitetsfältet så går det inte

Jag gör såhär högerklickar på skrivbordet väljer   Anpassa/färger / visa accentfärg på följande ytor / kryssrutan som skall markeras är grå och går ej att markera

 

HANS

 

Redigerad av Hanseg
LÖST
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
50 minuter sedan, Cecilia sade:

Har du valt någon accentfärg först?
Eller har du kanske valt något tema som redan innehåller accentfärgen eller Högkontrast?

Jag har testat alla inställningar och markeringar som finns på sidan även högkontrast, har satt på och stängt av allt som går

 

 

HANS

Redigerad av Hanseg
missat ord
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du vill ändra färg på Aktivitetsfältet väljer du Start   > Inställningar  > Anpassning > Färger > Visa accentfärg på följande ytor. Markera rutan bredvid Start, Aktivitetsfältet och åtgärdscenter. Detta gör att färgen på Aktivitetsfältet ändras till färgen i ditt övergripande tema.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har gjort allt det men det vill sig inte, jag har bara 3 dagar på mig att fixa, sedan försvinner datorn till Kenya för att stanna där, om jag kommer på någon lösning så går förhoppningsvis att fixa det via hjälp genom Teamviewer över nätet

 

HANS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...