candela Posted June 16, 2019 Share Posted June 16, 2019 (edited) Hur kan jag lägga in egna bilder som bakgrund på skrivbordet. I Chrome och Opera är det enkelt. Någon som har förslag? /candela Edited June 16, 2019 by candela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted June 16, 2019 Share Posted June 16, 2019 Jag gissar att du menar bakgrunden på fliken "New tab" och i så fall testa tillägget "New Tab Tools": https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/new-tab-tools/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
candela Posted June 17, 2019 Author Share Posted June 17, 2019 Tack Cecilia, men det var inte vad jag tänkte. /candela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted June 17, 2019 Share Posted June 17, 2019 Vad menar du då med skrivbord i en webbläsare? Kan du ta en skärmbild och rita in en pil på den ytan? Gärna en på motsvarande i de andra webbläsarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts