CGD Posted August 12, 2019 Share Posted August 12, 2019 Mappen Hämtade filer har plötsligt ändrat sig och listar inte alla mappar och filer som tidigare. Tidigare så listades alla mappar så som de gör på alla andra platser, i bokstavsordning eller vilken som var nyast, beroende på vad jag valde. Nu listas alla mapparna i två steg. När jag skriver detta tidigt på måndag så listas det så här, "Idag" och allt därunder i bokstavsordning sedan kommer "Förra veckan" och allt därunder i bokstavsordning, Sedan kommer "Tidigare den här månaden" följt av "Förra månaden", "Tidigare i år", "Förr länge sedan". Vad är det här för påhitt? Kan jag få bort det och tillbaka vanlig listning? Det har blivit lite besvärligt att hitta rätt mapp och fil så som det är nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted August 12, 2019 Share Posted August 12, 2019 Välj Visa i menyn och sen Gruppera efter - ingen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CGD Posted August 14, 2019 Author Share Posted August 14, 2019 Tack för det. Det valet såg jag inte ens. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts