Recommended Posts

HEjSann & hallå!!!

Finns det något sätt att i Outlook ordna det så att man kan ha en gemensam inkorg om man har flera mail konton?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag klipper in en skärmbild  jag hittade på nätet..

Hoppas att det löser sig. 

Skärmklipp.PNG

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laddar...

• Liknande innehåll

• Av BertL
      Har ett problem med avsändaradressen i Outlook i Microsoft Office Professional Plus 2010 (32-bitars Office). Hur jag än gör sänds alla mina epostmeddelanden från en avsändaradress som dels är en annan än den jag angivit som standard. Denna tillhör ett Exchangekonto, medan övriga konton är IMPA/SMTP. Jag vill inte alls ha mina epostmeddelanden där. Finns det något jag kan göra?
    • Av eklov
      Gmail är fortfarande svårt att komma fram till från min "egendomän.se" i Office365. Jag skrev en fråga med samma rubrik 2017 utan att någon svarade. Jag har Outlook 2010 och har leveransbekräftelse och läskvitto på. Nu har jag gjort en avidentifierad pdf av  "oleveransmailet"  och bifogar det här. Gmail/Google skall man vända sig till, men det är väl inte möjligt? Finns det någon som kan hjälpa mig med att sända mail till adresser med @gmail.com på slutet? Min "egendomän.se" har inte https://.

Gmail-fel.pdf
    • Av BertL
      Har råkat ut för överföringen av webhotell från City Network till Loopia, vilken blivit en katastrof av stora mått för e-posten. Loopia skyller (naturligtvis) på Outlook i min dator och på att jag använt POP, som påstås vara urmodigt. De rekommenderade mig att byta till IMAP. (Det tycker också att det är otroligt konstigt att all min korrespondens, även från lång tid tillbaka, är viktig och såldes behöver sparas. För mig som lever i en sådan verklighet är det otroligt okunnigt att tycka så!) När jag nu gjort det sitter jag med ett tiotal olika separata emailkonton som vart och ett har sin mycket enkla mappstruktur, med inkorg, skräpkorg, skickat osv. Det blir naturligtvis fullständigt omöjligt att hantera. Hur får jag samtliga konton att ansluta till den äldre mycket omfattande ämnesbaserade mappstruktur som jag tidigare använt? 
      Jag använder en Dell Precison med ett relativt nytt Windows och Outlook 2010. 
    • Av eklov
      På senare tid verkar inte @gmail.com vilja ta emot mail från mitt konto hos Outlook365. Jag har ett eget domännamn.se och har konfigurerat Outlook2010 att begära läskvitto och serversvar. Jag har även ett eget gmail-konto (tvunget, då jag har en android-telefon). Dit kan jag maila. Kan innehavare av gmail-konton konfigurera sina konton så de nekar vissa domäner att skicka. Kan det hänga ihop med att Google anser att domäner utan https:// inte kan sända mail?
    • Av Magnus Kjellin
      Jag undrar om någon kan hjälpa....
      Har PC med Windows och Outlook. Har Iphone 7, och Icloud för Windows installerat på PC´n
      Synkning mellan Icloud och Outlook har fungerat perfekt, genom den extra kalender som Icloud för Windows lägger upp i mitt Outlook

Men nu fungerar det inte längre
      Någon som kan guida mig i denna djungel av inställningar och kopplingar

mvh

magnus
    • Av hejsanhejsan
      Efter den senaste uppdateringen öppnar sig inte Microsoft Edge, Outlook eller fotovisaren.
      Jag har kört sfc/scannow men där får jag svaret att det är problemfritt.

Kan man ladda ner någonstans Edge?