Gå till innehåll

Program som kollar hårdvaru drivrutiner i ASUS LapTop... ?


2stroke

Recommended Posts

Det enda riktigt säkra är väl att gå till Asus supportsidor och söka efter din datormodell för att hitta alla godkända drivrutiner till den.Rätt hyfsat säkert är att leta reda på vad man har för chipset, grafikkort, nätverkskort och se om de tillverkarna har några nyare drivrutiner. Att använda ett program innebär alltid en risk för att de anser att man ska ha en viss drivrutin som inte alls passar och orsakar problem i stället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

On 2019-09-11 at 14:23, Cecilia sade:

Det enda riktigt säkra är väl att gå till ASUS supportsidor och söka efter din datormodell
för att hitta alla godkända drivrutiner till den.
Leta reda på vad för chipset, grafikkort, nätverkskort som man har i datorn och se om de tillverkarna har några nyare drivrutiner.
Att använda ett program innebär alltid en risk för att de anser att man ska ha en viss drivrutin som inte alls passar och orsakar problem i stället.

Jag har nu på de sätt jag klarar uppdaterat hårdvaran i datorn via ASUS support sida med drivrutiner,
men datorn vill inte alls köra den sista grafik uppdateringen som finns på ASUS sida.
Om jag kör den sista grafik uppdateringen så blir bildskärmens upplösning helt tokig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...