DAson

Windows 10 höst uppdatering

Recommended Posts

Är det någon som vet exakt när höst uppdateringen till Windows 10 ska komma? Hoppas att denna går bra den med jämfört med förra årets problem.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nej.

Microsoft meddelar inte det så långt i förväg. De kanske inte ens har bestämt det än. Efter förra höstutgåvans strul är de troligen än försiktigare med att meddela i förväg, för att sedan kanske upptäcka något som tvingar dem att skjuta på släppet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

How to get the Windows 10 November 2019 Update

Today, we are announcing that the Windows 10 November 2019 Update is now available for users on the most recent versions of Windows 10 who seek the new update via Windows Update.

Ladda ned: https://www.microsoft.com/sv-se/software-download/windows10

Redigerad av JoWa
  • Like 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det står fortfarande Maj 2019-uppdatering för Windows 10 den kommer när den kommer har ingen som helst brådska.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det står november för mig, och det var den jag fick ned. Nu använder jag Ubuntu, och kan därför ladda ned en iso-fil med webbläsaren, i stället för Microsofts nedladdningsverktyg.

W10_1909.png.dbe5d0b502689d48ada8cb98951cb917.png

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Min dotter uppdaterade W10, på Windows uppdate kom det en uppdatering, ( Funktionsuppdatering ) är det den senaste 1909 ??.

Diet gick väldigt fort att installera den ??

Hon undrade det, om det var den senaste, någon som vet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det borde det vara och den går fort att installera när man har version 1903. Man kan kolla vad man har för version t ex genom att skriva kommandot "winver" i Kommandotolken eller i Inställningar - System - Om.

Redigerad av Cecilia

Dela detta inlägg

Länk till inlägg