haki08 Posted November 25, 2019 Share Posted November 25, 2019 (edited) Vid start av dator så stannar den vid hp loggan sen står den bara och snurrar. Ibland har den gott till hel grön skärm där det står vänta. Där snurrar "cirkeln" bara runt och ingenting mer händer. Jag har provat med alt+control+ delete, esc, ingenting händer. Också provat med att tycka F10 för att kunna göra inställningar. Ingenting händer. Inget felmeddelande har synts till. Idé någon? Mvh Hasse Edited November 25, 2019 by haki08 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAson Posted May 26, 2020 Share Posted May 26, 2020 Vad är det för modell på HP datorn är det en PC eller Laptop? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Talliskimpa Posted May 27, 2020 Share Posted May 27, 2020 On 2019-11-25 at 22:07, haki08 sade: Vid start av dator så stannar den vid hp loggan sen står den bara och snurrar. Ibland har den gott till hel grön skärm där det står vänta. Där snurrar "cirkeln" bara runt och ingenting mer händer. Jag har provat med alt+control+ delete, esc, ingenting händer. Också provat med att tycka F10 för att kunna göra inställningar. Ingenting händer. Inget felmeddelande har synts till. Idé någon? Mvh Hasse Nu har jag skrotat datorn och köpt en ny. Tack ändå! Citat Nu har jag skrotat datorn och köpt en ny. Tack ändå! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts