Gå till innehåll

Uppdareingar. Fastnar dom?


-64

Recommended Posts

Om jag har lyckats avstå ett program, det syns inte i några startsidor etc. etc. Men så kommer det en uppdatering från Microsoft med något som är avsett för detta obefintliga program. Installeras hela det kompletta programmet då eller blir det bara några trasiga filer?

Jag har upptäckt att det ibland finns program på startsidan som jag har trott att jag hade avinstallerat eller på något annat sätt valt bort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Handlar det om program som installeras när skall installera ett gratisprogram så gör dom som delar ut gratisprogrammen

vad om kan kan för att vi skall missa att markera eller avmarkera att vi inte vill ha dessa program, om det är detta du menar

så finns det litet program (som också är GRATIS) som heter unchecky      https://unchecky.com/      programmet finns bl.a.

på svenska, du kan även byta språk på hemsidan, läs om programmet, jag använder sen flera år tillbaka, det tar automatisk

bort bockarna på programmen som unchecky känner till

 

HANS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...