Rickard Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Hej! jag har en fråga det är så att jag har ett ruttet Geforce FX 5200 och fått ett erbjudande av en kompis att få köpa ett ATI Radeon 9550 fungerar det att byta från Geforce till ati utan problem?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoris Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Det är inget problem...Se till bara att de är samma interference på dom..(AGP / PCI(E)) Sen får du inte glömma att ta väck dina drivrutiner och sånt innan du tar ut ditt geforce kort...Och sen är de bara sätta in ATI:t å köra..(Efter du installerat drivrutiner förståss) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard Posted May 24, 2006 Author Share Posted May 24, 2006 Tack för snabbt svar! Och det är AGP på Radeon kortet precis som på kortet jag har nu. Men när du säger att man ska ta bort drivrutinterna finns det nått speccielt program för att ta bort dom?? Sen en fråga till kan jag stoppa in Radeon kortet direkt efter att jag avinstallerat geforce drivisarna och tagigt bort kortet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 nej inga speciella du går in på lägtill och ta bort program undre kontrolpanelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard Posted May 24, 2006 Author Share Posted May 24, 2006 OK va bra inga problem då ;D Då är min fråga besvarad och ni kan låsa tråden om nån känner för det, jag tackar för alla svar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts