Gå till innehåll

Windows 10 May 2020 Update


DAson

Recommended Posts

Turbopump har du uppgraderat till senaste versionen av Windows 10 May 2020 Update för den finns tillgänglig via Windows Update såg jag. Har ej uppgraderat själv för jag vet inte om dessa problem är lösta ännu. Är det någon som vet och har info om den är fixad eller inte?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JoWa har du någon info om Windows 10 Maj uppdateringen är fixad eller inte, eftersom den finns nu via Windows Update sen förra veckan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att 2004 erbjuds via Windows Update tyder på att Microsoft ser den som redo att installeras av fler användare. Det har släppts en större (kumulativ) kvalitetsuppdatering, KB4557957. Nästa släpps väl 14 juli.

Jag uppdaterade min virtuella ”burk” 27 maj, och har inte haft några problem. Uppdaterade därefter också två andra datorer, utan problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

On 2020-06-19 at 19:34, OlleBull sade:

Segare uppdatering än vanligt, så man börjar bli lite trött på Microsoft!

Du kan alltid ladda ned den som ISO om så önskas. Att det går segt kanske beror på att det är hög belastning på deras servrar 

https://www.microsoft.com/sv-se/software-download/windows10

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har uppgraderat Gamingdator 2 hemma med senaste Windows 10 May 2004 Update och allt funkar bra har inte stött på något problem alls med drivrutinerna det betyder att dem har fixat det mesta med uppdateringen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Har det gått bra för er att uppgradera har du/ni råkat ut för någon felande drivrutin eller funkar det bra för er?

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Väntade länge att uppgradera till senaste uppdateringen Windows 10 May 2004 Update men gjorde det igår kväll allt funkar bra. Upptäckte en sak i programmet Aida64 att det står under Operativsystem OS version 10.0.19041.329 (Win10 20H1 [2004] Insider Preview). Hmm mystiskt det ska ju va RTM version och inte Insider Preview

Redigerad av DAson
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Återgick till föregående Windows 10 version den som kom nov 2019 p.g.a. störiga genvägs buggar. Men som sagt jag tänker inte uppgradera till maj uppdateringen igen för förra årets uppdatering funkar betydligt mycket bättre...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...