CGD Posted August 15, 2020 Share Posted August 15, 2020 (edited) Datorn har precis uppdaterat sig till version 2004 med OS-version 19041.450. Det jag märkte med en gång var att aktivitetsfältet har ändrat färg från den vanliga blå till ljusgrått. Jag vill ha tillbaka den blå färgen men det tycks inte gå. Om jag går till Datorinställningar - Anpassning - Färger så finns det längst ner två kryssrutor varav den ena är bland andra aktivitetsfältet. Men den rutan går inte att kryssa i och därmed kan jag inte ändra färgen. Är här någon som känner till ett annat sätt? Edited August 15, 2020 by CGD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted August 15, 2020 Share Posted August 15, 2020 Har du valt Mörkt som standardläge och har du valt en accentfärg? https://support.microsoft.com/sv-se/help/4531350/change-colors-in-windows Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanseg Posted August 15, 2020 Share Posted August 15, 2020 Titta på mina bifogade bilder, på mina inställningar så fungerar som du beskriver, gör man fel så blir så går inte alla rutor att kryssa HANS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CGD Posted October 15, 2020 Author Share Posted October 15, 2020 Tack till er bägge och ursäkta mitt sena tack. Jag hittade var jag skulle ändra på egen hand så tyvärr måste jag erkänna att jag glömde bort att jag frågat här. Jag börjar bli äldre och hemskt nog både glömsk och trött. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts