Hampus Postad 14 November, 2020 Rapport Share Postad 14 November, 2020 (redigerade) Jag försöker avinstallera Flash Player, men det fungerar inte, jag bifogar bilder där "problemet" framgår. Givetvis så har jag avslutat Chrome Redigerad 14 November, 2020 av Hampus Ofullständig info i första Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Cecilia Postad 14 November, 2020 Rapport Share Postad 14 November, 2020 Pröva med att starta om datorn och avinstallera Flash innan du sätter igång några andra program. Sen vet jag inte men du kan kolla om Chrome har något eget sätt att ta bort tilläggsprogram som Flash. Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JoWa Postad 14 November, 2020 Rapport Share Postad 14 November, 2020 Chrome kan köras i bakgrunden. Titta efter en ikon vid klockan, eller öppna Aktivitetshanteraren. Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hanseg Postad 14 November, 2020 Rapport Share Postad 14 November, 2020 Länk till Microsoft om detta https://support.microsoft.com/en-us/help/4577586/update-for-removal-of-adobe-flash-player HANS Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hampus Postad 14 November, 2020 Författare Rapport Share Postad 14 November, 2020 Hurra! Tack för hjälpen, Chrome kördes i bakgrunden, tog bort den, men avinstallationen fungerade inte, men så startade jag om datorn och gick direkt till Program och funktioner och då fungerade avinstallationen perfekt. 1 000 tack. Här får man som amatör verkligen hjälp Hälsningar Hampus Citera Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Recommended Posts