Gå till innehåll

uppdatering 2004


Kird

Recommended Posts

Hej!

En fråga angående uppdatering från W10-1909  - 2004. Det står i WU att när min enhet är klar kommer 2004 att finnas tillgänglig

för nedladdning och att installera. Det har gått ett år nu och den finns ännu inte tillgänglig att ladda ner.

W10-1909 har alla uppdateringar som släppts. Är det några inställningar jag själv måste göra?

Jag vill inte ladda ner den manuellt med av en massa "buggar". W10-1909 fungerar men man undrar ju när meddelandet

om 2004 kvarstår i WU. Tacksam för tips och lösning!

Mvh

Kird

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan använda windows uppgraderingsassistent som sköter det automatiskt åt dig. Den känner av om din dator är redo för windows 10 senaste release som heter 20H2 (2009). Den hoppar över 2004 som släpptes våren 2020.

Ladda ned Windows 10 (microsoft.com)

Välj fliken "uppdatera nu" så laddas det hem en fil som heter "windows10uppgrade9252.exe". Klicka på den så startar uppgraderingen automatiskt. Den tar god tid på sig så det är bra om man har tålamod.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Turbopump!

Efter Ditt svar i tråden tänkte jag att ikväll(igår) skall jag testa när det är lugnt. Jag startade om datorn

öppnade WU och där fanns 2004 kvar. Jag gjorde en manuell sökning och döm om min förvåning - 2004

försvann och 20H2 kom upp! Med alla uppdateringskompletteringar tog installationen 5tim.15min.!

Det längsta jag varit med om. Allt verkar fungera som det skall. Din länk sparar jag för framtida behov

om liknande problem uppstår. Tack!

Mvh

Kird

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...