Gå till innehåll

Problem med kontot.


CGD

Recommended Posts

Jag bor ensam och har två datorer som jag använder. Båda har lokalt konto och ingen direkt kontakt med varandra. De är inte igång vid samtidigt. De har inte riktigt samma kontonamn CGD 1 och CGD 2 men de har samma lösenord. Men det gick konstigt nog inte att ha samma pinkod. De har inte heller samma datornamn.
Men nu får jag på den ena datorn, den som gått längst, regelbundet vid start upp ett meddelande vid åtgärdsfönstret att det är kontoproblem. Jag hade tänkt jag skulle skriva av vad där står men jag kan inte få texten att stanna kvar och kan inte få upp den igen. men om jag fortsätter för att åtgärda detta kommer jag till konto står det att allt är bra. Kommer meddelandet upp för att jag har lokalt konto och har inget med sammanblandning mellan mina två datorer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Jag får också upp det meddelandet ibland, numera bryr jag mig inte om det, jag tror att det handlar om att Microsoft vill att man skall byta 

koder ibland, man det är jag inte säker på, men som sagt jag låter det vara som det är, även jag har lokalt konto

 

HANS

Redigerad av Hanseg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...