Gå till innehåll

Problem med Apotek Hjärtats hemsida


CGD

Recommended Posts

Jag fick plötsligt problem med Apotek Hjärtats sida. Jag har haft den en bra tag utan problem men det verkar som den senaste Windows uppdateringen har gett mig problem. Eftersom jag regelbundet tar backupp på mitt system, Windows och alla program, så kan jag back tillbaka och gör jag det så fungerar hemsidan igen. Men jag kan ju inte vägra uppdatering av Windows. Om jag inte loggar in på sidan så går det bra men så fort jag loggat in så börjar problemen. Det kommer en relativt stor vit ruta där det står, överst med lite fetare stil "Ett fel inträffade" och där under "Tyvärr blev någonting fel. Vi ber om ursäkt för det inträffade. Sidan kommer att laddas om när du stänger den här dialogen." Det finns ju två inloggningar på Hjärtats sida och resultat vid inloggning är något olika. Det finns ju den med recept och den med klubb hjärtat. Loggar jag in på recept så kommer rutan upp utav sig själv hela tiden utan att jag gör något. Loggar jag in på klubbdelen så kommer rutan inte förrän jag gör något. Exempelvis flyttar scrollar på sidan. Jag har inte upplevt problem på någon annan sida.

Någon här som har någon ide om vad som hänt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...