DAson Posted August 16, 2021 Share Posted August 16, 2021 Är det någon som känner till webbläsaren Brave Browser? Jag testar den nu och jag tycker att liknar Opera lite grann den som vill hämta hem den kan göra det här https://brave.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IT doktorn Posted August 17, 2021 Share Posted August 17, 2021 Japp. Har använt den i klenare datorer och är lite snabbare än Firefox. Dock bör du gå in i alla inställningar och stänga av lite av varje för att få snabb respons. Återgick själv till Firefox efter ett tag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted July 14, 2022 Share Posted July 14, 2022 Jag använder den på jobbet och en av datorerna hemma. Det jag inte gillar med den är wallet och rewards. Det skulle vara bättre att kunna aktivera dem ifall man vill nyttja servicen istället för tvärt om vara tvungen att stänga av den delen från början. Jag älskar snabbheten i den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts