Gå till innehåll

Några frågor om surfplattor


CGD

Recommended Posts

Idag har jag en Sony mobil, Android. När jag har startsidan uppe så kan jag svepa åt vänster och då kommer det upp en hel radda med olika ämnen från olika tidningar och annat. Är detta specifikt Sony eller Android? Om jag köper en surfplatta med Android kommer jag då kunna få samma funktion? Jag ska använda plattan i huvudsak för att styra en Chromecast samt läsa några dagstidningar. Jag vill ju ha en som inte är för liten och där jag kan få upp vad som finns på de kanaler jag har samt även alla musiklister på Spotify.
Jag har ingen koll på vad som finns så har ni några bra förslag på några Surfplattor jag borde titta på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Venoms.
Jag ha ingen sådan app installerad i mobilen men högst upp kommer det alltid upp ett Google sökfält. Det är ju Google som ger ut Android OP så skulle det kunna vara något som de lägger in i operativ systemet?
Egentligen kanske inte så viktigt men det dyker om mycket både på svenska och engelska om allt möjligt och jag kan ibland innan jag går upp på morgonen(läs förmiddagen) ligga kvar i sängen och läsa lite om allt möjligt som jag annars inte sett.

 

Redigerad av CGD
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan säkert vara som du säger, att det är Google som ligger bakom. Jag hade tidigare, på en äldre Samsungtelefon just Flipboard jag pratade om. Den fanns där som standard.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...