Turbopump Posted November 12, 2021 Share Posted November 12, 2021 Den senaste tiden har jag till och från haft stora problem att posta svars-inlägg på detta forum. Är det flera som är drabbade? När jag skrivit ett svars-inlägg och ska förhandsgranska det så kommer det inte upp något i rutan. När jag då backar tillbaka kommer det upp en text med ett X som när man klickar på det tar bort hela det ursprungliga inlägget. Jag har testat att logga ut och in mej, ingen skillnad. Jag har stängt av annonsblockeraren ublock origin och tömt webbhistoriken, ingen skillnad. Så plötsligt kan det funka utan att man förstår vad som hänt men det verkar bara vara ren tur. Mycket irriterande är det iallafall. Men det här inlägget, som inte är ett svars-inlägg, funkade direkt att posta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted November 12, 2021 Share Posted November 12, 2021 Hej! Testade precis detta men kan inte återskapa problemet. Annars gjorde jag som följer; 1) Börja skriva ett svar 2) klicka på preview-ikonen längst till höger 3) klicka på X-et. Då kommer jag tillbaka till inlägget. Gör du på något annat sätt? Jag kör senaste Edge. Skulle du kunna köra en inspelning av det du gör genom att exempelvis spela in det med Windows+G dvs Xbox game bar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted November 12, 2021 Share Posted November 12, 2021 (edited) Inte för att jag skriver så många inlägg men jag har aldrig haft problem, men jag förhandsgranskar aldrig och har inte uBlock Origin. Jag såg liknande problem i ett annat Invision-forum och där verkade det hänga ihop med just uBlock Origin. Tillägg: Firefox och Windows 10 Edited November 12, 2021 by Cecilia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted November 12, 2021 Share Posted November 12, 2021 Inga problem med svar jag gör.. Jag har inte uBlock.. eller Edge utan Chrome och Brave. Fortfarande W10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbopump Posted November 12, 2021 Author Share Posted November 12, 2021 Just nu funkar det exemplariskt. Detta fast jag kör Edge med ublock origin aktiverad. Men nästa gång det sker ska jag lägga upp en skärmbild hur det ser ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbopump Posted November 17, 2021 Author Share Posted November 17, 2021 Jag avslutar tråden med "löst" eftersom jag numera inte har några problem med postningen. Varför vet jag inte men jag lovar återkomma om det börjar trilskas igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts