Gå till innehåll

Stora problem att posta inlägg på forumet.


Turbopump

Recommended Posts

Den senaste tiden har jag till och från haft stora problem att posta svars-inlägg på detta forum. Är det flera som är drabbade? När jag skrivit ett svars-inlägg och ska förhandsgranska det så kommer det inte upp något i rutan. När jag då backar tillbaka kommer det upp en text med ett X som när man klickar på det tar bort hela det ursprungliga inlägget. Jag har testat att logga ut och in mej, ingen skillnad. Jag har stängt av annonsblockeraren ublock origin och tömt webbhistoriken, ingen skillnad. Så plötsligt kan det funka utan att man förstår vad som hänt men det verkar bara vara ren tur. Mycket irriterande är det iallafall.:angry: 

Men det här inlägget, som inte är ett svars-inlägg, funkade direkt att posta. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Testade precis detta men kan inte återskapa problemet. 

Annars gjorde jag som följer; 1) Börja skriva ett svar 2) klicka på preview-ikonen längst till höger 3) klicka på X-et. Då kommer jag tillbaka till inlägget. Gör du på något annat sätt? Jag kör senaste Edge.

Skulle du kunna köra en inspelning av det du gör genom att exempelvis spela in det med Windows+G dvs Xbox game bar? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att jag skriver så många inlägg men jag har aldrig haft problem, men jag förhandsgranskar aldrig och har inte uBlock Origin. Jag såg liknande problem i ett annat Invision-forum och där verkade det hänga ihop med just uBlock Origin.

Tillägg: Firefox och Windows 10

Redigerad av Cecilia
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...