lodde2 Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 ??? Är det någon som kan rekomendera ett program till att ladda ner saker............. står att man skall ha ett download manager när man laddar ner vista. mvh Janne i Hudiksvall : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
starplus Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Nu har du inte läst ordentligt! Väljer du den nerladdning så installeras download manager, vill du ha en egen så finns det en som är gratis här http://www.freedownloadmanager.org/ / Starplus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lodde2 Posted June 9, 2006 Author Share Posted June 9, 2006 Det skall ju finnas program som kan starta om en nedladdning som avbryts av div orsaker..... Kanske det var jag som var lite oklar vad jag ville. Janne i Hudiksvall : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
starplus Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Se länken på svaret ovan så har du nog problemet löst / Starplus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lodde2 Posted June 9, 2006 Author Share Posted June 9, 2006 Problemet löst................... Tack å Tack ;D mvh Janne i hudiksvall : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Download Express finns på denna adress och är också gratis: http://www.metaproducts.com/mp/MetaProduct...oad_Express.htm På samma ställe finns Mass Downloader som inte är gratis, men som jag tycker är bäst, för sina alla bra funktioner, om man nu ska jämföra med liknande program på marknaden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted June 11, 2006 Share Posted June 11, 2006 har provat dem flästa men intenret dowload manager är krafftigt den bästa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts