nisse49 Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Hej, jag skulle vilja ha bort så mycket som möjligt i mappen autostart, men det ända svar jag får är, "du får prova dig fram vad som går att ta bort". Jag tycker att det måste finnas saker som måste finnas med vid autostart. Varför kan de inte svara på det? Nisse49 ;D ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 heeh asså allt kan gå bort i stort sätt förutom tex antivirus e eventuella säkerhetsprogram du kan börja med att följa sökvägen tilldem okika programen och kolla vad det är Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belsebub Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Den här sidan är bra: http://www.processlibrary.com/ Om du vill kolla vad det är för något du tar bort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Som Dj_ skriver, Antivirus brandvägg och andra säkerhetsprogram behöver autostartas. Vad som sedan ligger där beror på den som använder datorn och av bekvämlighetsskäl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts