Venoms Posted July 14, 2022 Posted July 14, 2022 Ingen av dem.. Jag cyklar inte eftersom min rygg är stelopererad.. Quote
JoWa Posted July 14, 2022 Posted July 14, 2022 Jag har aldrig kört en elhoj, men en sådan kan vara vettig som pendlingsfordon. För min användning duger en vanlig trampjonne. Quote
//gästen Posted July 14, 2022 Posted July 14, 2022 Vanlig hoj, gillar inte elfordon än så länge, för dyra än så länge. Vanlig mixhoj duger åt mig, om jag behöver någon gång. Quote
Öland4ever Posted July 16, 2022 Posted July 16, 2022 Eftersom jag enbart trampar mountainbike för njutningen av en cykeltur samt för att motionera både benmuskler och hjärta så är det en vanlig cykel som gäller för mig. Dessutom är Öland troligen Sveriges plattaste landskap, så några backar existerar knappt, så förutsatt att det inte blåser så är cykelturen en underbar upplevelse. Det brukar bli en tur på 10 mil vår, sommar och höst. Quote
Recommended Posts