Gå till innehåll

Går inte att logga in på WLM


Recommended Posts

Hej, jag har haft problem med att logga in på WLM sen igår. Jag visste att vissa hade problem med att logga in i onsdags så det kanske varm in tur å ha problem men nu är problemet fortfarande kvar och den säger att brandväggen kanske blockar programmet fastän det har funkat innan och jag inte har gjort ngn ändring med brandväggarna :S Hjälp uppskattas

MVH

Mussi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har redan testat allt sånt, bara routerns brandvägg som är kvar å jag har inte ändrat ngt i routern så det är nog inte den det är fel på. Kan det möjligen vara så att man bytt Portar i den slutgiltiga versionen? Eller kan det kanske vara för att jag använt A-patch förrut (nej jag vill inte ha ngt moralsnack om att microsoft inte gillar det osv). Börjar bli lite jobbigt å köra på Windows Messenger nu faktiskt :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fixade det :) Det du sa hjälpte tyvärr inte men jag blev så jävla sur så jag sökte på mitt mailkonto på datorn o tog bort allt jag hittade och det funkade efter det :) Nu kör jag på med MSGplus också, bara dags å ladda ner A-patch snart igen så är allt underbart =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...