Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej, jag har haft problem med att logga in på WLM sen igår. Jag visste att vissa hade problem med att logga in i onsdags så det kanske varm in tur å ha problem men nu är problemet fortfarande kvar och den säger att brandväggen kanske blockar programmet fastän det har funkat innan och jag inte har gjort ngn ändring med brandväggarna :S Hjälp uppskattas

MVH

Mussi

Posted

har du instalerat den  nyaste WLM?

om så testa anlutnings felsökaren på WLM m det inte hjälper

avaktivera din brandvägg  och testa om det inte går får du höra av dig

Posted

Har redan testat allt sånt, bara routerns brandvägg som är kvar å jag har inte ändrat ngt i routern så det är nog inte den det är fel på. Kan det möjligen vara så att man bytt Portar i den slutgiltiga versionen? Eller kan det kanske vara för att jag använt A-patch förrut (nej jag vill inte ha ngt moralsnack om att microsoft inte gillar det osv). Börjar bli lite jobbigt å köra på Windows Messenger nu faktiskt :(

Posted

hmm ladda ner msn först 7.5 testa å sen  8.0 funkar nån av dem ?

annars vet jag inte vad detta kan beror på det måste vara ditt konto på hotmail.com

Posted

Jag fixade det :) Det du sa hjälpte tyvärr inte men jag blev så jävla sur så jag sökte på mitt mailkonto på datorn o tog bort allt jag hittade och det funkade efter det :) Nu kör jag på med MSGplus också, bara dags å ladda ner A-patch snart igen så är allt underbart =)

• Create New...