mussi Posted June 23, 2006 Posted June 23, 2006 Hej, jag har haft problem med att logga in på WLM sen igår. Jag visste att vissa hade problem med att logga in i onsdags så det kanske varm in tur å ha problem men nu är problemet fortfarande kvar och den säger att brandväggen kanske blockar programmet fastän det har funkat innan och jag inte har gjort ngn ändring med brandväggarna :S Hjälp uppskattas MVH Mussi
dj_Script Posted June 23, 2006 Posted June 23, 2006 har du instalerat den nyaste WLM? om så testa anlutnings felsökaren på WLM m det inte hjälper avaktivera din brandvägg och testa om det inte går får du höra av dig
mussi Posted June 23, 2006 Author Posted June 23, 2006 Har redan testat allt sånt, bara routerns brandvägg som är kvar å jag har inte ändrat ngt i routern så det är nog inte den det är fel på. Kan det möjligen vara så att man bytt Portar i den slutgiltiga versionen? Eller kan det kanske vara för att jag använt A-patch förrut (nej jag vill inte ha ngt moralsnack om att microsoft inte gillar det osv). Börjar bli lite jobbigt å köra på Windows Messenger nu faktiskt
mussi Posted June 24, 2006 Author Posted June 24, 2006 Update: Min mor kan logga in på MSN, min kompis kan logga in på MSN men jag kan fortfarande inte logga in på msn. Vad kan felet vara? jag får felkod:80004005 denna sidan hamnar jag på ifall jag tar hjälp http://help.live.com/(ZmlsdGVyPURIX0ZSRUUm...004005&fs=1 Fast jag hittar inget där som hjälper mig :S Hjälp uppskattas.
dj_Script Posted June 25, 2006 Posted June 25, 2006 hmm ladda ner msn först 7.5 testa å sen 8.0 funkar nån av dem ? annars vet jag inte vad detta kan beror på det måste vara ditt konto på hotmail.com
mussi Posted June 25, 2006 Author Posted June 25, 2006 Jag fixade det Det du sa hjälpte tyvärr inte men jag blev så jävla sur så jag sökte på mitt mailkonto på datorn o tog bort allt jag hittade och det funkade efter det Nu kör jag på med MSGplus också, bara dags å ladda ner A-patch snart igen så är allt underbart =)
Guest BEGEs Posted June 27, 2006 Posted June 27, 2006 Update: Min mor kan logga in på MSN, min kompis kan logga in på MSN men jag kan fortfarande inte logga in på msn. Vad kan felet vara?jag får felkod:80004005 Du har ju fixat felet, men här är lite tips http://www.thehotfix.net/forums/index.php?showtopic=1968
Recommended Posts