power Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 Hejsan! Jag håller på och fixar till en dator som är lite till åren. Har nu stött på ett litet problem med att datorn hittar inte USB-portarna (2 st) Jag kör WinXP och har lagt på 512 RAM och när jag tänkta att jag skulle ta bort portarna och starta utan dom så upptäckte jag att dom var integrerade på moderkortet. Hur får man datorn att hitta portarna? Vore väldigt tacksam om jag kunde få lite hjälp med detta. /Power Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 vad har du för dator? kan oftas ladda ner drivrutiner från deras hemsida Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
power Posted June 24, 2006 Author Share Posted June 24, 2006 Det står att det är en VIA Ezra/933 MHz om det kan vara till någon hjälp.. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 Hej Integrerade usb-portar hittar du i BIOS. De måste aktiveras för att du ska kunna använda dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
power Posted August 2, 2006 Author Share Posted August 2, 2006 Tack för hjälpen! Dom var avaktiverade.... :- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts