extream Posted June 28, 2006 Share Posted June 28, 2006 hej, jag undrar över hur man tar bort en vilande installation. Jag skulle uppgradera till xp pro. Men precis när datorn ska logga in på den vilande installationen i listan i början så krashar den. Så jag har satt den gamla home ed. som standard os. Men hur får jag bort xp pro ur listan i starten<? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qrizze Posted July 1, 2006 Share Posted July 1, 2006 Det gör du genom att klicka höger musknapp på den här datorn. sen egenskaper. klicka sen på advancerat och så finns det en knapp längst ner som heter inställningar under startup and recovery då kommer denna ruta upp: kryssa bort det alternativet som är inringad. kolla även i listan över den så den ska boota upp rätt XP. testa sen starta om och se ifall det är borta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts