Gå till innehåll

Felkod: 80004005


Recommended Posts

Hej!

Igår så loggade jag ut ifrån mitt konto på Windows Live Messenger.

Senare när jag skulle logga in på kontot igen så gick det inte och jag fick felmeddelandet:

"Det gick inte att logga in på Windows Live Messenger eftersom tjänsten är otillgänglig för tillfället. Försök igen senare.

Om du vill att vi ska försöka felsöka problemet klickar du på knappen Felsök.

Felkod: 80004005."

Jag har användt google, men inte funnit något som har hjälpt mig.

Jag har även lyckats komma in på andra msn konton, men just mitt vanliga fungerar inte, jag har felsökt, och gått in på hjälpsidan men där finner jag ingenting.

Tacksam för all hjälp och alla seriösa svar, tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer ihåg att jag körde massa program, men det skall visst inte vara nödvändigt om du följer BEGEs länk i den tråden så kan du nog fixa det alldeles själv, ett annat sätt kan också vara att göra en ny inloggning på XP bara, min kompis sa att han hade fixat det så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej någon som vill hjälpa mig?!...

Under hela dagen har jag försökt att komma in på MSN live men de står bara felkod: 80004005

och jag är inte alls bra på ¨fixa nått me datan så jag skulle uppskatta om någon ville hjälpa mig med detta... ???

Tack på förhand!.../Camilla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stäng ner Messenger och starta Utforskaren och gå till C:Documents and settings<ditt användarnamn>Local settingsApplication dataMicrosoftWindows Live Contacts och ta bort allt som finns i mappen. Starta sedan Messenger och logga in, går det bättre då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stäng ner Messenger och starta Utforskaren och gå till C:Documents and settings<ditt användarnamn>Local settingsApplication dataMicrosoftWindows Live Contacts och ta bort allt som finns i mappen. Starta sedan Messenger och logga in, går det bättre då?

Jag har testat allt det.. Men det funkar inte? Ibland när jag försöker logga in så visar MSN en grön ikon vid aktivitetsfältet, och när jag håller musen över står det "Anslutningsfel"

Detta hade jag ALDRIG problem med innan! Borde aldrig ha installerat fullversionen, jag menar BETAN verkar ha funkat bättre än den nya releasen..

Snälla, behöver hjälp!

//Milan  ???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stäng ner Messenger och starta Utforskaren och gå till C:Documents and settings<ditt användarnamn>Local settingsApplication dataMicrosoftWindows Live Contacts och ta bort allt som finns i mappen. Starta sedan Messenger och logga in, går det bättre då?

??? Gjorde detta med den efekten att sedan kunde jag inte logga in alls, men som tur var så sparde jag filerna på skrivbordet. Är det någon som vet vart jag laddar ner 7.5 ??

mvh lodde2  :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...