tottor Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Hej jag har fått en konstig fil på min C: disk som heter ptdebug.txt. För tillfället är den 4949 kb stor men i går var den bara 3949 kb stor och dagen där före 2949 kb kan det vara ett virus? När man uppnar filen står det när jag uppnade ett fönster och när jag uppdaterade virusskyddet och brandväggen. Jag har McAfee VirusScan 8.0i Enterprise med Anti-Spyware module 8.0.0 och McAfee Desktop Firewall 8.5. Snälla svara snabbt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlleBull Posted July 14, 2006 Share Posted July 14, 2006 Vid en sökning på Google hittade jag detta: http://bbs.thinkjam.org/archive/index.php?t-3215.html Eventuellt kan det ge lite hjälp. Hör efter hos McAfee eftersom du använder det virusprogrammet, dom kanske vet om detta stämmer och kan hjälpa dig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts