pajen Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 Hur gör jag för att ändra genväg, så att dokumenten lägger sig på skrivbordet som "default" istället för i en tempmapp? 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XPPRO Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 ;D Hej Om du vill ha en ny mapp som inte heter temp,så brukar jag göra såhär.Se till att du befinner dig på skrivbordet.Högerklicka på en tom plats och välj i menyn som kommer Nytt. Då får du upp en massa alternativ och jag brukar spara det som ny mapp eller i portfölj. Hoppas det blev lite lättare. Lycka till Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 Hur gör jag för att ändra genväg, så att dokumenten lägger sig på skrivbordet som "default" istället för i en tempmapp? 8) Hej I vilket program vill du ändra? Firefox, word, excel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajen Posted July 21, 2006 Author Share Posted July 21, 2006 i word.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 ...Är det Word i Office 97, 98, 2000, 2003, 2007 eller xp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajen Posted July 21, 2006 Author Share Posted July 21, 2006 xp... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajen Posted July 21, 2006 Author Share Posted July 21, 2006 jo jag tror att jag hittade det själv! Tack för ert engagemang... Så här gjorde jag: > öppna ett worddokument > öppna "verktyg" i menylisten > gå vidare till "alternativ" > gå vidare till fliken "sökvägar" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venoms Posted July 22, 2006 Share Posted July 22, 2006 ...Bravo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts