Adam Roth Posted June 21, 2023 Share Posted June 21, 2023 Hej, Någon som vet ett trick hur man får det här fönstret större så man slipper scrolla som en galning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted June 21, 2023 Share Posted June 21, 2023 Välkommen till forumet! När jag söker runt så hittar jag många som frågar samma sak men det verkar inte vara möjligt att göra fönstret större utan det som rekommenderas är att man då använder ett annat program för att hantera sina urklipp. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael63 Posted June 21, 2023 Share Posted June 21, 2023 3 minuter sedan, Cecilia sade: ett annat program Jag använder denna https://m8-free-multi-clipboard.en.lo4d.com/windows (fast en mycket äldre version ser jag) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Roth Posted June 21, 2023 Author Share Posted June 21, 2023 Tack! Vi försöker hålla vår IT-miljö så ren som möjligt från andra program än dom vi "måste" ha. Ja, jag har också sökt en del. Tänkte att många är mycket bättre än mig på registereditorn och det mesta brukar gå att lösa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts