X-Men Posted August 11 Share Posted August 11 Därefter installerar du den hämtade drivrutinen igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emilengstrom Posted August 11 Author Share Posted August 11 (edited) Ja det är nästan så man vill skjuta sig själv. Installerar av installerar på. Det dyker upp 2 möss jag kan avinstallera den ena utan någon effekt. Avinstallerar pekplattan men den hoppar ju igång efter återstart trots att det står att den är inaktiverat som på bilden. Någon som vill köpa en bättre begagnad laptop? Jävligt billigt just nu... Bilden vart inget vidare beskuren ser jag nu, men det är nästan omöjligt utan en fungerande mus. Edited August 11 by emilengstrom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emilengstrom Posted August 11 Author Share Posted August 11 5 timmar sedan, Mikael63 sade: Har du testat mitt förslag att enbart stänga av pekplattan? Alltså utan att avinstallera något. jag har provat att inaktivera via enhetshanteraren men problemet kvarstår 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts